Skip Navigation LinksHome > Centrum péče > HelpDesk

HelpDesk

 

 

Společnost RETIA, a.s. v rámci pro-aktivního přístupu ke svým klientům zavádí službu HelpDesk.

Specialista HelpDesku zabezpečí, aby se Vaše otázka dostala k odpovědné osobě, která Vás bude neprodleně kontaktovat a navrhne Vám řešení Vaší situace. 

Kontakt HelpDesk

Telefon:                                 +420 466 852 549
E-mail:                                   helpdesk@retia.cz
K dispozici:                            v pracovní dny 8:00 - 17:00 hodin

Mimo pracovní dobu HelpDesk se obracejte na kontakty z Vaší servisní smlouvy.

Náležitosti k ohlášení závady:

  • jméno a příjmení oprávněné (kontaktní) reklamující osoby objednatele a telefonické spojení na ni
  • název společnosti a adresu místa, kde se nalézá vadné Zařízení
  • typ zařízení a jeho výrobní číslo
  • příznaky a popis, jak se závada projevuje, popř. hlášení diagnostiky systému
  • kategorie závady
  • hlášení servisního požadavku/závady je nezbytné vždy potvrdit na e-mail helpdesk@retia.cz (platí při volání na HOTLINE)
Pro lepší a rychlejší řešení Vašich požadavků vyplňte níže uvedený formulář: 









Odeslat