RETIA

Aplikační platforma ReDat eXperience

Produkt pro nahrávání, správu a analýzu záznamů.

Aplikační platforma ReDat eXperience

Aplikační platforma ReDat eXperience představuje komplexní funkční nadstavbu k záznamovým jednotkám (loggerům) pro řízení nahrávání, správu a analýzu záznamů. Poskytuje přehledné intuitivní prostředí a kontrolní nástroje k organizaci záznamového systému přes webové rozhraní. Aktivací jednotlivých modulů lze ReDat eXperience rozšířit o další funkce pro práci se záznamy. 

Loggery

Quality Management

Hlasové a textové analýzy

Integrace

Bezpečnost

Aplikační platforma ReDat eXperience získává data z připojených loggerů a sond a vytváří uživatelské rozhraní dalším modulům z kategorií quality managementu, hlasových a textových analýz, integrace a bezpečnosti. Více o rozšířeních.

Rozšíření aplikační platformy

Díky stovkám implementací záznamového systému ReDat víme, jak připravit a nainstalovat co nejefektivnější záznamový systém. Základní modelová řešení lze přizpůsobit na míru konkrétním podmínkám řešení.

Záznamové systémy ReDat využívají kontaktní centra, dispečinky i řízení letového provozu po celém světě.

Quality Management

Základem úspěchu každého kontaktního centra nebo dispečinku je systematické hodnocení kvality práce agentů a neustálé zlepšování jejich schopností. Řízení managementu kvality pomáhá výrazným způsobem zefektivňovat provoz kontaktního centra, snižovat provozní náklady a pružně reagovat na další potřeby kontaktního centra.

Hlasové a textové analýzy

Chcete znát obsah hovorů uskutečněných ve Vašem kontaktním centru či dispečinku? Potřebujete více informací o tom, jak jsou hovory vedeny? Chcete mít více možností, jak komunikaci efektivně a rychle vyhodnocovat? Říkáte si, že by nebylo špatné mít přehled o právě probíhajících kampaních? Chybí vám nyní možnost promptně reagovat na nečekané události, které se stávají v kontaktním centru či dispečinku? Hlasové a textové analýzy systému ReDat řeší všechny tyto požadavky, a mnohé další.

Integrace

Vysokou přidanou hodnotou systému ReDat je aplikační platforma, která poskytuje kompletní sadu nástrojů pro správu hlasových záznamů, Quality Management a integraci kontaktních center, včetně hlasových a textových analýz a záznamu screenů jednotlivých agentů. Celé prostředí aplikační platformy včetně kontrolních nástrojů k organizaci práce se záznamovým systémem je intuitivní a přehledné.

Bezpečnost

Celkový dohled a jednoduchá, ale komplexní správa nad záznamovým systémem ReDat, stejně jako bezpečnost při práci s citlivými zaznamenanými daty, to jsou klíčové znaky systému ReDat. Naše řešení jsme mnohokrát instalovali jak v bankovním sektoru, tak i v prostředí bezpečnostních složek.