RETIA

ReDAT CTI

ReDAT CTI je softwarový integrační modul umožňující užší integraci s nahrávanými komunikačními prostředky a rozšiřující funkcionalitu záznamového systému oproti verzi, založené pouze na zpracování signalizace.

CTI integrace umožňuje různé varianty automaticky vyhodnocovaného selektivního nahrávání na základě předdefinovaných podmínek.

Pomocí CTI integrace lze realizovat i manuální uživatelské řízení záznamu. Informace, získané z CTI spojení lze využít pro: řízení záznamu a editaci metadat záznamu.

ReDAT CTI je softwarový integrační modul umožňující užší integraci s nahrávanými komunikačními prostředky a rozšiřující funkcionalitu záznamového systému oproti verzi, založené pouze na zpracování signalizace.

Řízení a editace záznamu

Řízení záznamu

1. Hovorové relace

Přidaná hodnota spočívá v přesnějším řízení spínání záznamu, které je založeno na předávání událostí o začátku a konci hovoru, o přidržení (HOLD) a předání (TRANSFER) hovoru apod. Tyto informace se přenášejí na rozdíl od signalizačních zpráv spolehlivým kanálem (tcp), čímž se eliminuje možnost jejich ztráty během přenosu. V případě aktivního způsobu záznamu lze CTI integraci využít i k iniciování záznamových relací.

2. PC obrazovky

Umožní zaznamenávat screeny agentů i při holdu hovoru nebo po skončení hovoru do doby, kdy agent na PC ukončuje interakci se zákazníkem (do doby než je opět ve stavu přijmout další hovor).

Editace metadat

Prostřednictvím CTI spojení lze do záznamového systému předávat informace, které přímo nesouvisejí se sestaveným komunikačním kanálem a nelze je tedy získat ze signalizačního protokolu. Doplňková metadata se týkají zpravidla účastníků nahrávané komunikace – mohou to být např. informace o zákazníkovi (získané z externí databáze) nebo o agentovi, který hovor odbavil (jeho identifikace, skill, číslo kampaně, IVR kód …). Tento benefit CTI integrace je využitelný především při nasazení v call centrech nebo dispečincích.

Podporované technologie

Alcatel-Lucent OmniPCX (OXE)Využívá protokol TSAPI, pro použití s pasivním záznamem poboček (IP i digitál) a trunků nebo s aktivním záznamem poboček (TDM DR-Link/IP DR-Link). Při aktivním způsobu záznamu je možné do komunikace přidat akustickou signalizaci, že je hovor nahráván.
Avaya Aura Communication ManagerProtokol TSAPI nebo proprietární komunikace DMCC, záznam poboček  i trunků, v kombinaci s Avaya AE Services aktivní záznam, integrace s call centrem Aura.
Cisco CUCMProtokol JTAPI, záznam IP poboček pasivně i aktivně.
Cisco CUBEProtokol SIPREC , záznam externích volání aktivním způsobem, pro různé telefony a PBX.
Cisco CUCCEProtokol CTIOS nebo REST/XMPP (Finesse), integrace s call centrem.
Cisco CUCCXCCX CTI protokol nebo REST/XMPP (Finesse), integrace s call centrem.
CTI Solidus eCareProprietární komunikace, záznam agentů call centra na pobočkách/trunkách.
DCom RadioVoicePasivní záznam radiové komunikace, VoIP brány, privátní protokol.
DCom TOPAktivní záznam hovorových kanálů z dispečerského terminálu,  SIP-based privátní protokol.
Genesys SIP ServerKomunikace pomocí Genesys Platform Voice SDK, záznam poboček i trunků, informace o agentech, aktivní nahrávání poboček SIP Serveru.
Kamerové systémy CCTVIntegrace s kamerovými systémy Bosch, Cisco nebo HikVision, využívá privátní API rozhraní.
Mitel (Aastra) MX-ONEProtokol CSTA III/XML, záznam poboček (IP/analog/digital), aktivní záznam vybraných modelů IP telefonů.
R&S (Topex) VCSProtokol ED-137, záznam pozemní i radiové komunikace aktivním způsobem.
TTC IP TouchCall/KonosProtokol H.323+privátní, záznam hovorových kanálů z dispečerského pracoviště.
Unify HiPath 3000/4000Starší varianta integrace, využívá CAP server, záznam poboček i trunků.
Unify OpenScape VoiceProtokol CSTA III/XML, pasivní i aktivní záznam SIP poboček.
Unify OpenScape BusinessProtokol CSTA III/XML, záznam poboček.
Unify OpenScape XPERTDříve Siemens IP Trading – proprietární komunikace nebo SIPREC, záznam hovorových jednotek na turretech.
Unify OpenScape 4000Protokol CSTA III/XML, pasivní i aktivní záznam poboček (VoIP, analog , digital, DECT).
Vyvolávací systémyIntegrace s vyvolávacím systémem ORCHESTRA, privátní protokol.

Vyzkoušejte si uživatelské rozhraní​​

Není nic jednoduššího, nechte nám tu vaše kontaktní údaje a my Vám vytvoříme přístupové údaje na míru, přesně dle Vašich požadavků.

I my věříme, že někdy je lepší si prostředí pořádně osahat.

Více informací