RETIA

Business Analytics

Jednorázová analýza nahrávek Business Analytics umožňuje zákazníkům vyzkoušet potenciál hlasových analýz na vlastních datech, aniž by bylo třeba investovat do nového systému a nákupu licencí.

Business Analytics

Business Analytics poskytuje jednorázovou analýzu nahrávek. Služba analyzuje obsah hovorů uskutečněných v kontaktním centru, reportuje způsob vedení cross-sale a up-sale hovorů nebo monitoruje průběh již probíhajících kampaní. Business Analytics umožňuje zákazníkům vyzkoušet potenciál hlasových analýz na vlastních datech, aniž by bylo třeba investovat do nového systému.

Využitím služby Business Analytics lze za zlomek ceny nového systému získat výsledky, které nabízí hlasové analýzy ReDat.

Před provedením této jednorázové analýzy nahrávek z kontaktního centra se vzájemně definují jednotlivé parametry. Dodání požadovaných výsledků pak probíhá bez instalace jakéhokoliv systému.